COMENZI

1. Cum fac o comanda?
Comanda se poate face direct pe site, urmand pasii de mai jos, sau telefonic. Comanda pe site:
  • Vizualizati produsul pe care doriti sa il achizitionati
  • Consulatati ghidul de marimi pentru a alege marimea potrivita
  • Selectati marimea si culoarea dorita
  • Apasati pe butonul “adauga in cos”. Puteti adauga oricate produse doriti in comanda (in limita stocului disponibil)
  • Dupa ce v-ati hotarati asupra tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, apasati butonul “comanda” și introduceti datele pentru livrarea comenzii
  • In pagina de finalizare a comenzii va recomandam sa creati un cont pentru a beneficia de promotiile speciale, selectati modalitatea de plata dorita, completati datele de livrare si apasati pe butonul “plasează comanda”. Sunati la 0748 963 391 pentru a adauga o comanda telefonica
2. Imi trebuie cont pentru a face o comanda?
Nu este necesar aveti cont, dar crearea acestuia va ofera posibilitatea sa accesati istoricul de comenzi, puteti solicita un retur direct din contul dvs, va ofera salvarea adresei si datelor pentru ca lansarea urmatoarei comenzi sa devina mai usoara si sunteti la curent cu noutatile si ofertele noastre prin primirea pe e-mail a newsletterului Nouriso.
3. Cum creez un cont?

Crearea unui cont se face in mai putin de 2 minute si aveti urmatoarele beneficii:

  • Plasare comanda rapida
  • Slvare adresa
  • Solicitare retur
  • Discounturi special pentru abonatii Nouriso.ro (Vei primi emailuri promotionale de la noi doar daca te abonezi la newsletter)
Click aici pentru a inregistra un cont sau pentru a intra in contul tau
4. Pot sa anulez sau sa modific o comanda?
Exista posibilitatea de a anula/modifica o comanda, dar doar daca ne contactezi telefonic sau pe email in maxim 4 ore de la plasarea comenzii. Suna la 0748 963 391 sau transmite un email la office@nouriso.ro
5. Cum folosesc un cod promotional?
Codurile promotionale oferite de Nouriso.ro in diferite campanii sau prin abonare la newsletter trebuie introduse in pagina de cart, in casuta “voucher”. Apasa butonul “OK” pentru a inregistra discountul.

PLATA SI LIVRARE:

1. Cum pot plati o comanda?
Aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
RAMBURS:
  • Plata la curier, doar pentru livrarile pe teritoriul Romaniei
  • Platiti numerar contravaloarea comenzii, direct la curier, la preluarea coletului. Comenzile se livreaza prin Fan Courier
PLATA CU CARDUL
  • Platesti online cu orice card Visa sau Mastercard in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul EuPlatesc
  • Plata este securizata la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure
TRANSFER BANCAR
  • Platesti de la orice banca la care ai un cont curent sau card. Comanda ta va fi rezervata 3 zile, timp necesar pentru transferul platii în contul nostru. 
2. In cat timp primesc comanda?
Livrarea comenzii se efectueaza prin Fan Courier in maxim 3-5 zile lucratoare de la data plasarii.
3. Care este pretul livrarii comenzii/ cum beneficiez de transport gratuit?
Livrare 15 lei - pentru comenzi cu valoare pana la 200 lei.
LIVRARE GRATUITA - pentru comenzi incepand cu 200 lei si peste.
4. Cum se livreaza comanda?
Comanda se livreaza prin Fan Courier. Mai multe informatii despre Fan Courier puteti gasi aici: https://www.fancourier.ro/.

RETUR

1. Cum pot face un retur?
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
  • 1. Completati formularul de retur - Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  • 2. Daca optați pentru returnarea banilor completați contul bancar in formularul de retur. Banii se returnează exclusiv in contul bancar.
  • 3. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat produsul sa nu fie avariat.
  • 4. Contactati Fan Courier, la numarul de telefon 021 9336, pentru transmiterea coletului cu produsul. Adresa de retur este: SC Nouriso Trading SRL, Strada Vasile Lupu, nr 134, Iasi.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client. Pentru mai multe informatii va rugam sa contactați pagina de Termeni și Conditii.
2. In cat timp primesc banii?
In maxim 5- 10 zile de la primirea returului si verificarea produsului se vor transmite banii in contul bancar indicat în formularul de retur.
3.Care este perioada maxima in care se poate returna un produs?
Aveti la dispozitie 20 zile, de la data primirii comenzii, sa va razganditi.